!-- TradeDoubler site verification 3255486 --> Propera parada: cultura: Regalem entrades per 'Cabaret Victoria' a la Sala Fènix

dilluns, 11 de novembre del 2013

Regalem entrades per 'Cabaret Victoria' a la Sala Fènix


Aquesta vegada estrenem nova sala per fer concurs, regalem 2 entrades dobles per l'espectacle Cabaret Victoria que es representa a la Sala Fènix de Barcelona, 1 pel proper dijous 14 i altre pel proper dijous 21 de novembre a les 21 h. Per concursar envieu e-mail a Properaparadacultura@gmail.com amb l'assumpte 'Cabaret' i entrareu al sorteig de dues entrades dobles, una per cada dia. Els guanyadors seran informats el dia abans i podran recollir les entrades a taquilla. Molta Sort!!!

CABARET VICTORIA es un espectáculo de cabaret y revista teatral basado en la literatura fantástica del siglo XIX producido por la Sala Fènix bajo la dirección teatral de Felipe Cabezas y la dirección musical de Pere Cabaret.

Nos proponen un cabaret con un acento especial en la máscara, el gesto, las sombras y la manipulación de objetos, con un ambiente sonoro y musical al estilo de la revista y el vodevil. El elenco se compone de 3 jóvenes artistas, Alba Valldaura, Nelo Sebastián y Elena Visus, especializados en el uso de la máscara y los objetos, dando un equilibrio entre ímpetu jovial y experiencia.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Popular