!-- TradeDoubler site verification 3255486 --> Propera parada: cultura: Programa del 31-10-2013 '¡Me ha dicho mamá que no me quieres!, Esta noche arderá el cielo i més coses

dissabte, 9 de novembre del 2013

Programa del 31-10-2013 '¡Me ha dicho mamá que no me quieres!, Esta noche arderá el cielo i més coses


Ja podeu escoltar el programa del 31-10-2013 dia de La castanyada i Halloween  parlant amb Carmen Serrano González del llibre ‘¡Me ha dicho mamá que no me quieres!’ i amb Emilio Bueso de ‘Esta noche arderá el cielo’ dels llibres ‘Dos taüds negres i dos de blancs’ de Pep Coll de ‘Al mal tiempo mejor cara’ de Barbara Constantine, de 'Pan educación y libertad' de Petros Markaris i més coses. Com sempre a Ràdio Cornellà 104.6 fm amb Xavier Borrell, Yoli García i Isa Najas


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Popular